7 Wiadomości | 84 Pliki | 95 Filmy | 94 Kody
Gry
Szukaj
Najpopularniejsze Filmy
Najpopularniejsze Kody
Polecane strony
Statystyki




Unreal Tournament 2004
Wydawca: Atari / Infogrames
Producent: Digital Extremes
Data wydania Swiat: 15 marca 2004
Data wydania Europa: 05 kwietnia 2004
Gatunek:

Dodal: Akolita
Dnia: 05.12.2007
Czytan: 2487
Nasza ocena: 9
Ocena Graczy: 0.1



Galeria Filmik kody
Recenzja:
Mamy połacznie?, jak moje włosy? czy światło borze mnie oświetla? Co jesteśmy na wizji?! tzn.. Dzień Dobry z tej strony mówi do Was Akolita i jak sami widzicie jestem w sercu całego zdarzenie, w miejscu gdzie już wkrótce rozpoczną się pierwsze pojedynki. Tegoroczna odsłona rozpoczyna się indywidualnymi eliminacjami w postaci klasycznego Death Match każdy na każdego. Każdy nowo startujący zawodnik musi przejść przez eliminację by zakwalifikować się do drużyny lub nawet zostać jest dowódcą. Na arenę wchodzą właśnie nasi współcześni gladiatorzy, możemy tu zobaczyć nie tylko ludzi, ale również androidy czy nawet przedstawicieli rasy Scraaj. Po raz kolejny naszym żółtodziobom przyjdzie zmierzyć się z Malcolmem i jeśli mnie oczy nie mylą.. tak do turnieju powrócił champion pierwszej edycji Unreal Tournamenta –Xan . Zawodnicy będą się pojedynkować w licznego rodzaju pojedynkach, których zasady Wam trochę przyliżę. Cały czas mamy naszego starego dobrego Death Match, gdzie celem jest zdobycie określonej ilości fragów zanim nasi przeciwnicy tego dokonają. Znajomy Wam też będzie bliźniaczy tryb gry DM czyli Team Death Match, który polega dokładnie na tym samym tyle, że tu między sobą walczą drużyny. Nie zabrakło również ulubionego przez telewidzów Capture the Flag, który dzięki ponownie wprowadzonego teleportera staje się jeszcze bardziej zabójczy. Zdobycie flagi wroga wcale nie jest takie łatwe a do tego użycie teleportera z flagą wroga na plecach powoduje, że zawodnik gubi flagę!
Do pozostałych trybów gry należą Double Dominaction będącym nowszą wersją Dominaction znanego z pierwszej odsłony UT. Tu drużyna nie tylko musi opanować obie kluczowe pozycji A i B, ale by zdobyć punkt musi utrzymać kontrolę nad obiema pozycjami przez regulaminowe 10s. Korporacja Liandry sprawująca pieczę nad przebiegiem Nieprawdopodobnego turnieju by przyciągnąć większą rzeszę telewidzów –mianowicie fanów sportu, wprowadziło do rozgrywek własną bardziej brutalną wersję amerykańskiego footballu. Zawodnik trzymający piłkę jest zupełnie bezbronny a do tego musi dotrzeć do bramki w obozie wroga. Jednak to jeszcze nie wszystko mamy jeszcze tryb gry Last Man Standing będący właściwie zwykłym Death Machem, tu jednak atmosferę podgrzewa ograniczona liczba respanów! W tej chwili właśnie odbywa się pojedynek między drużynami Blood Ravens i Hammer Fist w Assault. Tak panie i panowie Assault po nieobecności w poprzedniej edycji naszego turnieju wraca w wielkiej chwalę, lepszy, większy i bardziej krwawy niż kiedykolwiek. W tym trybie rozgrywki celem drużyny jest wykonanie określonych zadań w jak najkrótszym czasie, gdyż później sytuacja się zmienia i napastnicy stają się obrońcami. Czas, w jakim wykonali zadania określone przez Związek Gier i Turniejów Liandry , staje się limitem czasu w którym nie mogą dopuścić wroga do wykonania wszystkich zadań. Niestety ilość aren przygotowanych do tego trybu rozgrywki jest bardzo mała. Zawodnicy walczą obecnie również na arenach nowego tryb gry- Onslaught, Mutant oraz Invasion.
Również w tej edycji naszym zawodnikom i championom w ręce oddaliśmy najlepsze bronie. Mamy tu, więc podstawowy karabin szturmowy z alternatywny strzałem w postaci granatnika… o mój Boże czy ja dobrze widzę, jeden z zawodników strzela z dwóch broni tego typu jednocześnie. Nikomu w poprzedniej edycji Turnieju nie udało się wykonać Double Assault Rifle. Nie zabrakło żadnej znanej i kochanej broni z poprzedniej edycji, minigun, rail gun, bio-rifle, rocket launcher, flak cannon, co najwyżej ich wygląd został lekko zremakeowany jak np najpotężniejszej broni całego turnieju, Redeemera, którego uderzenie wierzcie mi na słowo, gdyż sam to przeżyłem boli jak cholera. Warto wspomnieć, że do kanonu broni powraca również Sniper Rifle. W tej edycji turnieju również po raz pierwszy zobaczymy liczne pojazdy. Od zwykłych buggy, po czołgi goliaty na latających mantach kończąc. Ich używanie niestety zostało ograniczone ze względu bezpieczeństwa jedynie do tryby Assault oraz Onslaught. Dzięki silnemu sponsoringowi, areny na których rozgrywane są pojedynki są większe i piękniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Każda arena została tak zaprojektowana by miała swój własny klimat. Mamy tu więc areny stylizowane na zniszczone ziemskie miasta podczas wojny między ludźmi i Scraaj, zaginione lodowe grobowce, inne planety i wiele wiele więcej. Ilość aren jest naprawdę spora. W systemie mamy wszystkie te znane z UT 2003 oraz zremakeowane mapy z pierwszej edycji UT a jeszcze jakby tego było mało dostajemy wiele zupełnie nowych. Niestety ilość i wygląd aren może sprawić, że was holoprojektor może gubić klatki, więc jeśli masz słaby sprzęt cyfrowy zrezygnuj od razu z oglądania turnieju lub oglądaj nasze nagrania archiwalne z pierwszej edycji UT, gdyż te mimo gorszej jakości obrazu cały czas są świetne i dadzą Wam mnóstwo zabawy.
By nasz turniej stał się jeszcze bardziej nieprawdopodobny, twórcy dodali liczne mutaory, który znacząco mogą odmienić taktykę drużyny. Do ciekawszych Muratów należy tryb gdzie zabijac oponentów nasz zawodnik podwyższa sobie pasek HP. O co walczą zawodnicy Unreal Tournament? O sławę? Puchar? Zapewne, ale tym wokół wszystkiego tu się wszystko kręci jest kasa! Dzięki zwycięskim meczą a tym samym zarobionym pieniądzom kapitanowie drużyn mogą zainwestować pieniądze w nowego członka drużyny czy, leczenie rannych czy zapłacić drużynie ich działkę. By zwiększyć ilość pieniędzy kapitanowie drużyn wyzywają się w pojedynkach jeden na jednego. Nagrodą zwycięskiego pojedynku może być również zawodnik z drużyny przeciwnika, który od tej pory będzie walczył dla nas. UT 2004 jest naprawdę wielką grą i nie dziwię się, że przyciąga tylu widzów, bo sam z zapartym tchem śledzę każdy ruch na ekranie swojego holokronu. Singleplayer jest tu jednak właściwie treningiem przed prawdziwym wyzwanie w postaci trybu multiplayer. Mówił Akolita z serca Nieprawdopodobnego turnieju, oddaje głos do studia…


»Komentarze

Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Login
Ankieta
Shoutbox



   
COPYRIGHT BY STREFA-GIER
ALL RIGHTS RESERVED